S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Zvoľte kategóriu

Kontakty

Chránené dielne s.r.o.
Nábrežie J. Kráľa 13a
Liptovský Mikuláš
tel: 0903 451 422
info@FOTOposta.sk

Hodnotenie zákazníkov

Pridané: 29.03.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Rýchlo a jednoducho

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme za hodnotenie.
Rýchlo a jednoducho je presne to ako to má fungovať. :-)
 

Pridané: 17.03.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Omylom mi dali platbu na dobierku ale pritom som to platila cez ucet. Objednala som 2x ale 1 zakazku som zrusila ale mam pocit ze co som platila dobierku je akokeby za druhy hrncek

 

Vyjadrenie nášho obchodu

Dobrý deň, áno trošku sa tie objednávky a platby poprehadzovali.
Mrzí nás, že sme to nezachytili skôr.
Pozeral som na účet a platbu už máte vrátenú. :-)
Verím, že budete s hrnčekom spokojná.
Takéto veci sa občas stanú, riešime ich vždy obratom v prospech zákazníka.
Ďakujeme za nákup
 

Pridané: 01.03.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Precízne prevedenie zákazky

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme za hodnotenie. Sme radi, že ste bol spokojný.
 

Pridané: 28.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Rychlost vybavenia

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme :-)
 

Pridané: 26.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

veľmi rýchle doručenie
ochota, príjemný personál
aj napriek chybe kuriéra a rozbitiu tovaru, doručili mi tovar hneď na druhý deň, odporúčam, zachránili situáciu :)

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme
Našu kolegyňu na info linke vždy mrzí, keď kuriér rozbije klientovi tovar.
Vieme, že je to často darček na nejakú príležitosť.
Preto, ak sa to stane - hneď vyrobíme a pošleme náhradu.
Sme veľmi radi, že sa to u Vás stihlo. :-)
Ďakujeme za hodnotenie.
 

Pridané: 18.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Spokojná , krásne a rýchlo dodanie

Pre:

Krásna výroba, skoré dodanie ❤️

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme, takéto recenzie nás vždy potešia.
 

Pridané: 18.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Rýchle dodanie
Velka spokojnost
Vsetko super

Vyjadrenie nášho obchodu

To je skvelé, že ste boli spokojný!
Naozaj náš každý zákazník, ktorý napíše takúto recenziu poháňa do predu.
Ďakujeme :-)
 

Pridané: 18.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Pekne spracovanie fotografii na darcekovych predmetoch a rychle dodanie. Urcite odporucam.

 

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme, tešíme sa z každej takejto recenzie.
 

Pridané: 18.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

 

Pre:

Perfektná infolinka, vďaka nej som sa ku tovaru aj cez neochotnu pani na pošte dostala

Vyjadrenie nášho obchodu

Ďakujeme za hodnotenie.
Kolegyňa na našej info linke, je aj u nás veľmi obľúbená a záleží jej na spokojnosti našich zákazníkov.
Sme radi, že sa podarilo v poriadku doručiť.
 

Pridané: 16.02.2020

Overený zákazník

  •  dodacia lehota
  •  prehľadnosť obchodu
  •  kvalita komunikácie

Hrnček mi ešte stále nedorazil. Ani po 10 dňoch neodpovedáte na emaily ani telefonáty. Zaslali ste mi sms-ku 14.2. O 14:37 že si zásielku môžem vyzdvihnúť na pošte hneď na to som si to o 15:00 išla vyzdvihnúť a tam mi povedali že zasielka bola vybratá včera 13.2. Tak ako to je možne? Keď ja som to neprebrala. Som veľmi nespokojná s vašim predajom a prístupom. Ďakujem pekne

 

Vyjadrenie nášho obchodu

Dobrý deň,
Moc nás mrzí, že ste sa nedostali okamžite k svojmu hrnčeku.
Dôvodom je, že naša služba je pre mnohé pošty ešte nová.
Váš tovar nie je doručovaný, ako balík, ale ako tovar na ďalší predaj do Post Shopu.
Preto aj bol označený, ako vydaný - avšak toto znamená vydaný na ďalší predaj do obchodu pošty - Post Shopu.
Preto sa niekedy stane, že keď klient na pošte žiada balík, je nesprávne informovaný.
Na odstránení tohto nedorozumenia neustále pracujeme a je to každým dňom lepšie.
Na Váš e-mail bolo odpovedané.
Dnes - pondelok 17.2. sme sa s Vami aj telefonicky spojili.
Spojili sme sa aj s vydávajúcou poštou a upozornili sme na postup pri vydávaní nášho tovaru.
Verím, že Vám produkt bude už bez problémov vydaný.
Bezplatné doručenie na poštu je benefit, ktorý využíva väčšina našich zákazníkov a dnes je už zo 100 objednávok 98 vydaných správne.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za starosti ktoré ste mali s doručením zásielky.
 
YmRlZjE