S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Zvoľte kategóriu

Kontakty

Chránené dielne s.r.o.
Nábrežie J. Kráľa 13a
Liptovský Mikuláš
tel: 0903 451 422
info@FOTOposta.sk


Časté otázky

  • Na vzorových tričkách máte čierno biele fotky, keď si dám spraviť tričko bude moja fotka tiež čierno biela ?
  • Čierno biele  fotky sme použili len aby vynikli rámiky - fotku vám vytlačíme tak, ako nám ju pošlete ak farebnú tak farebne, ak čiernobielu tak čierno bielo. Farba rámiku bude vždy rovnaká.
  • ————————————————————————————————————————————————————
  • Ako budem vedieť, že si môžem ísť tovar vyzdvihnúť na poštu?
  • Každý zákazník od nás dostane SMS, že má tovar pripravený na vyzdvihnutie.
  • ————————————————————————————————————————————————————
  • Ako zistím, či je moja obľúbená pošta na zozname pre bezplatné doručenie ?
  • Jednoducho - pozrite si prosím zoznam zoznam Post Shopov    
  • ————————————————————————————————————————————————————
  • Môžem si dať doručiť tovar aj priamo na adresu ?
  • Samozrejme, avšak tento spôsob je už spoplatnený sumou 2,99.- Eur
  • -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Na pošte nevedia nájsť môj balík podľa objednávky, prípadne vraj bol balík už prevzatý.
  • Nakoľko FOTOpošta je nová služba, ešte nie vśetci pracovníci pošty poznajú správny postup pri vybavení.
  • Treba vedieť a komunikovať s nimi nasledovné:
  • 1 - zaslané číslo nie je číslo balíka, ale objednávky pre službu Post Shop
  • 2 - s tohto dôvodu žiadajte personalizovaný sortiment z Post Shop a nie balík
  • 3 - pokiaľ zamestnanec nemá potrebné informácie žiadajte vedúcu/vedúceho pošty - tý boli na novú službu školení.
  • 4 - prípadne volate našu podporu na tel: 0903 451 422
  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Výrobok prišiel poškodený / rozbitý.
  • Napriek našej maximálnej snahe, sa to môže stať.
  • Prosím postupujte podľa návodu v Zákazníckej podpore, odkaz nájdete TU

 

ZDIyMzM1