Nedoručené zásielky

Vážený zákazník

 

Hlavne v období zvýšenej vyťaženosti kuriérov evidujeme nárast neprebraných zákaziek.

Samozrejme nás mrzí keď si klient zákazku, ktorá je personalizovaná pre neho nepreberie.

V aktuálnom období sa nám však stáva, že klient nie je kontaktovaný kuriérom a zákazka sa nám vráti.

Prípadne je zákazka u prepravnej spoločnosti príliš dlho.

 

Často sa o tom my ako dodávateľ dozvedáme príliš neskoro, prípadne až od zákazníka urgujúceho dodanie tovaru.

Preto prosím, pokiaľ Vám prišla od nás SMS o expedovaní zásielky a neobdržíte ju do 24 hodín, dajte nám o tom vedieť.

 

Zašlite nám e-mail na info@fotoposta.sk so základnými údajmi:

Vaše meno + číslo objednávky + kontaktné tel. číslo.  

Keď dostaneme tieto údaje, pokúsime sa obratom vyriešiť problém u dopravcu a zabezpečiť čo najskoršie dodanie k Vám.

 

Team FOTOpošta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie