Nedoručené zásielky

Vážený zákazník

 

Hlavne v období zvýšenej vyťaženosti kuriérov evidujeme nárast neprebratých zákaziek.

Samozrejme nás mrzí, keď si klient zákazku ktorá je personalizovaná pre neho nepreberie.

V aktuálnom období sa nám však stáva, že klient nie je kontaktovaný kuriérom a zákazka sa nám vráti.

Prípadne je zákazka u prepravnej spoločnosti príliš dlho.

 

Často sa o tom my ako dodávateľ dozvieme príliš neskoro, prípadne až od zákazníka urgujúceho dodanie tovaru.

Preto prosím, pokiaľ Vám prišla od nás SMS o expedovaní zásielky a neobdržíte ju do 24 hodín dajte nám o tom prosím vedieť.

 

Zašlite nám e-mail na info@fotoposta.sk so základnými údajmi, teda Vaše meno a číslo objednávky + kontaktné tel. číslo.  

Pokiaľ dostaneme tieto údaje pokúsime sa obratom vyriešiť problém u dopravcu a zabezpečiť čo najskoršie dodanie k Vám.

 

Team FOTOpošta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné